måndag

börjar dagen med att kolla ut genom fönstret, ser att det är toppen väder och tänker.. oh yes härligt! idag blire stek med tove. men sen såfort jag kommer upp ringer telefonen,
hasse- hej, du står som första reserv idag på jobbet, du kommer ut va?
jag- hm? har jag något val? nej det har jag inte så.. okejdå

ja och så rolig vart den stekardagen. haha ne men åkte ut till harge och jobbade till kvart i fyra. dock vart det inte så värst tråkigt eftersom att jessika var superrolig. mahha! så ja timmarna rann iväg. mamma kom och hämtade mig, vi tog en fika hos mormor och sedan åkte vi hem. då kom tove till mig på direkten. vi gick till hamnen och käkade glass. sen träffade vi jocke jocke linus och andreas en sväng. ( andré&oskar kom emot slutet också )  blev lite 7/11-häng och sen jacken där grabbarna som vanligt spelade bort en massa kosing. runt nio fick vi skjuts hem av andré. då hade mamma och pappa grillat, så vi svullade i oss. gick till ica och köpte chips o godis, sen hemåt och spela med andra ord tillsammans med tove lovisa jonas johan joel fille & någon andré?  dom drog och jag följde tove hem. nu ska jag sussa. imorgon kanske det blir jobb igen, jag står på första reserv..

modelltove som förövrigt är bäst i världen!  :D

Kommentarer
Postat av: ellenelofsson

träning ikväll :D

2009-07-14 @ 13:06:13
Postat av: Anonym

Jätte snyggt hår, är de löshår elr äkta?:)

2009-07-14 @ 21:22:47
URL: http://aammaanndaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0