örebro

jag och josefin sov i toves lekstuga, så på morgonen väckte tovsan oss. vi gick hem till mig och fixade oss. sedan tog vi bussen in till örebro. vi hade lite tid kvar innan affärerna öppnade så, vi satte oss på mc donalds för att dra en frukost. sedan ut i spöregn och shoppa. lite senare under dagen bestämde vi oss för att ta bussen till marieberg för att forsätta handla. men fy sjutton, hela örebro håller på att byggas om typ, alla bussar går helt cp. så ja där sprang vi runt dyngsura och letade efter rätt buss.  haha kanske en timme senare? så var vi allafall framme vid marieberg. vi gick direkt in på toaletten och bytte om till torra kläder, sen fortsatte shoppandet. vi fick åka med josses morbror hem, såatt vi slapp krångla med bussen. mkt snällt. när jag kom hem så packade jag upp väskan från festivalen (jagvet, för sent) och ja jag kan säga att den var allt annat än fräsh, någon hade hällt en hel öl i väskan såatt alla kläderna var förstörda. packade en ny liten väska och åkte med pappi ut till harge, kvällen spenderades med kusinerna.

dagens shopping;
2 baggie t-shirtar
bh+trosor+strumpor
beiga jeans
ljusa slitna jeanstights
heta klackar
''jacka''
stickad tröja


smakprov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0