på gång

HEJ BLOGGEN :D åh det känns så underbart att skriva det igen. nu är jag här efter en liten ''bloggsemester''. det känns som att jag är pågång igen och ja.. det är dax att börja lätta på hjärtat igen. jag har en massa viktigt att berätta och sjukt många bilder att dela med mig av. mina roliga sommarhistorier får ni tyvärr inte höra något av idag och bilderna kan jag tyvärr inte lägga in, föratt min kamera ligger i sommarstugan. skriver upp lite punkter som jag tänkte berätta lite om och lägga in lite bilder från på söndag. ( varför just på söndag ska jag berätta lite längre ner )

kanalfesten
skolavslutningsmiddagen
skolavslutningen
hallsbergsfestivalen
midsommar
hargekvällar
kvällar med favvograbbar & brudar
mm

jo anledningen till att jag inte kommer igång på riktigt med bloggen förns på söndag är för att jag och tove ska åka på vätternfestivalen torsdag - lödag. så ja hinner nog inte blogga förns på söndag. kanske hinner skirva ngt kort imorn innan vi drar men..  nu ska jag ner till hamnen med hailee och erik och käka glass.   pussälsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0