the best

åh herregud, idag fick jag och syster ett jättesött skrivet kort från sötnosarna som är i typ på västkusten? och ja ni fattar inte hur det känns. vi har vart ifrån varann för länge nu. vi brukar inte missa mer än högst 2 dagar utan varann och nu.. fyra? fem? jag har typ inte haft något att göra.. mina dagar har verkligen vart skit trista!  det stämmer helt när jag säger att jag inte har något liv när dom inte är hemma, eftersom dom är mitt liv. men nu nu nu är det snart imorgon, tänk att om iallafall 24 timmar så kan jag nypa dom i stjärten hihi och får vara dom nära ända tills på söndag, underbart att tänka påre.


såhär söta är dom bara ibland,  saknar och älskar er fett mycket u know that sweethearts ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0