VÄTTERNFESTIVALEN

stress stress stress, ja nu sitter jag här. typ genom blöt av svett ( nej men nästan iaf.. ) upp imorse, åkte med pappa hem från sommarstugan strax efter 11. kom hem och har ända sen dess packat. vet ifan vad man ska ha med sig? men ja, jag har nog tagit med mig halva huset. nu är klockan 3 och tove har kommit, mamma kommer strax och ska köra oss till motala där festivalen är. vi ska bo i tält inatt iallafall, sen har vi stuga eller tält att välja mellan de två andra nätterna. jag har inte hunnit fixa mig än, så får fixa det när jag kmr fram.  nu är det bråttom,. men vill ni ngt så ring.  0768955522.

ses där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  nu ska jag och tove rockka.   


Kommentarer
Postat av: sandraaa

jag amanda sara och johan ska rocka mer ;)

2009-07-02 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0