veckans sista

jajemen. det känns otroligt skönt när man tänker på att dethär är söndag - alltså veckans sista dag. ny vecka, utan jobb och en massa nya sommarminnen with my girls. haha underbart!

men idag har jag minsann jobbat och legat i. mellan 10.30-18.00  bra va? ja jag vet. kom hem och började städa upp röran här hemma. men blev alldeles för trött så nu har jag suttit oh kollat på dom kallar oss artister, maia hirasawa. repris dock, jag har sett programmet förut, men vad gör det? maia har en sån underbar röst och ja man blir riktigt sprallig i kroppen. så en repris koll gjorde absolut ingenting.  men nununu ska jag krypa ner i sängen mellan mamma och pappa och kolla på någon film.

imorgon är det älskade tovebove som gäller. gissa om man är glad, mihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0