måndag/tisdag

måndag: skolan, gick bara på 2 av 6 lektioner typ. vädret var på topp så jag och sandra låg i solen o stekte, badade och hade det trevligt like allways  :)  efter skolan gick jag hem chillade och drog iväg på match i laxå. förlust med 3-2. jag skadade mig åter igen. fyfy.
sara sandra jag o tove fick gratis monster av dörickard. ahahah


ingen skoldag idag, åkte till hallsberg med klassen och hade vår såkallade " klassresa ". vi bowlade haha och jag var sämst, fick råstryk av min bästis sandra. slutade vid 12. då gick jag hem och somnade på soffan, vaknade vid 3? massa tv. vid 7 så sms:a danne o frågade om jag ville med ut å åka lite,  så självklart :)  mkt mkt trevligt, med en duktig nybliven chauför.  grattis till körkortet !!!! senare skjutsade han mig till träningen där jag var ett tag o kollade på. mamma hämtade mig och när jag kom hem käkade jag mat. nu har jag nyss kollat på paris hilton- my new bff som faktiskt är en riktigt underhållande serie. haha. nu blire sängen. bye

Kommentarer
Postat av: jonas

du är ful

2009-06-02 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0