my bff

sandris har vart iväg och lasrat bort sitt födelsemärke idag, och ja.. jag kan inte säga annat än att jag faktiskt varit orolig. lite smått läskigt ju. men jag fick ett sms förut där hon skrev att det gick bra och så, så vilken tur. men hon får inte anstränga sig, bada eller sola på väldigt länge. så hm. jag blir lite nervös när jag tänker på kanalfesten och skolavslutningen. haha men.. sandra klarar sig väl alltid! jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig jätte mycket. och att du verkligen är min bästa vän. vi är så lika på mångamånga sätt och vi gör liksom allt tillsammans. varje stund med dig är toppen. tanken på oss tillsammans får mig att nästan dö av skratt.     tusentack för att du finns. SMACKKK PÅ MY BFF



Kommentarer
Postat av: sara

wohjoooooo:d och jag är snäpptet under ;) men ja älskar dej endå <<<<<<<<<33

2009-06-04 @ 09:34:35
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0