tröttis

gäääsp :o godmorgon bloggen. klockan är jätte lite och jag är hur trött som hellst. vaknade hos sandra & sara vid 7. då blev det att gå hem. så nu har jag och syster fixat oss och så. nu väntar vi på morfar som ska köra oss till kumla, vidare från kumla åker vi med morbror moster o kusin upp till stockholm, där mina päron redan är. så vi ska luncha och strosa lite på stan, säkert äta en gång till? innan det blir dax för BRUCE SPRINGSTEEN" åh som jag har längtat men yes nu är konserten verkligen här.    fast.. så trött som jag är nu så vet jag inte om jag änns kommer vara vaken när han börjar spela. haha, äh det löser sig, får väl snarka lite på vägen upp i bilen.   ps. info om igår kommer imorgon

men wopps, nu kom morfar bye <3

bilden är från sommaren 08 då bruce spelade på ullevi. JAG VAR DÄR ;) !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0