ÅSBRO ROCKEN

självklart kunde vi sova hos farmor&farfar. tovää hängde också på. fixade oss och tog bussen dit.  slog ihop några sängar och fixade med sovplatserna. senså gångade vi ner till pizzan  och åt. sedan gick vi vidare mot rocken.

kvällen var riktigt lyckad, bra människor, fint väder & ett stort lager hemlis ja det kunde nästan inte blivit bättre.

jag var till och med så duktig att jag tog tag i calle, och försökte reda ut allt som hänt, dock var han lite för onykter för att jag verkligen ska kunna lita på vad han sa. jag hann även med att reda ut lite saker och bli god vänn med mitt ex andreas igen. känns bra! :D


godavännen johan rockar som alltid!

mihihii rockkers (H)

bästa vänn och jag påväg ner mot rocken!
fler bilder kommer när min kamera blir inkopplad

Kommentarer
Postat av: Anonym

roooooooooooockk

:D:D

2009-05-27 @ 16:24:57
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0