fredag lördag söndag måndag

tiden har varit uppbokad hela dagarna här sen i torsdags så. har inte hunnit blogga ett skit rent utsagt! men nu är tiden troligtvis tillbaks och jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort under dehär dagarna. 

fredag, skolan sen följde sandra med mig till klipphörnan där jag klippte mig. en rejäl toppning, precis vad som behövdes! frisören där var galant tycker jag. gav mig massvis med tips och var verkligen super trevlig. hem till mig och fixa oss. sen kom jocke och det blev utgång. en mycket mysig kväll med massa trevligt folk,    tusen tack alla! <3

l
rdag, vaknade upp med sandra jocke och danne, (som sov hos mig) vi käkade frulle och sen degade på soffan. vid 2 kom mamma o hämtade mig, åkte ut till harge och hjälpte till med försäsongsstädningen. firades även av mina kusiner linus&tilda i efterskott. fick 500:- till spabehandling. helt underbart. smackkkk. åkte hem vid sju. då blev det snabbfix med sandra o sara, gick ut en sväng och sen kom hailee erik philip johan danne choffe hem hit, vi checkade eurovision song contest och så. sen utgång. hem till hailee o kollade på skräckis på natten. när den läskiga filmen var slut så tvingade grabbarna med oss i bilen för att åka till olika spökhus, rödskäggs var vekligen läskigt. skrajja som vi var så satt vi mest i bilen och skakade. uuuhhhh. gled runt lite och så sen, ett tips ifall ni vill få er ett rejält skratt:
gå in på 7/11 och försök beställa korv av norsken som jobbar där. stackars mannen alltså, han förstår verkligen ingenting, konstigt nog har han ändå fått jobb. vid halv fyra blev det hem o sova. puss på kvällen

söndag, sova på soffan framför tv:n med systrarna framtill eftermiddagen. sen gick dom hem och jag åkte iväg på match, borta mot mullhyttan. vann med 3-0, hem och solade en trettiominutare


måndag, gicktvå lektioner. lagade mat åt sandra älskling som gick hem en lektion senare. vi åt och hade det mys. kollade på film och sov typ hela dagen. riktiga skolkare. haha vid typ halv fem eller ngt? gick vi upp. ut o gick. sen så satt hon med mig i solariet när jag solade en trettiominutare. hem och duscha o kika tv, sen bingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0