bye


♥   ♥   ♥

nu är ALLT färdigpackat, och jag har just laddat ipoden. sitter och kollar på efterlyst. är lite nervös faktiskt, ska bli spännande  åka till london. jag har vart där en gång tidigare och jag minns att jag kunde dö av all shopping. så himla underbart, så jag hoppas absolut att jag hittar massa härliga grejer nu. och en sak till jag är nervös över är.. att jag pappa farfar o farbror ska kolla på fotboll. tottenham-sunderland   jag har aldrig varit på någon så stor match så, gasch" haha.     och ännu en grej, jag är rädd för att missa något här hemma, tänk om mina älskade brudar hittar på något jätte kul utan mig, eller ifall årets händelse händer just denna helg?! vi får hoppas att allt går bra.   kanske att jag hinner blogga imorgon bitti innan vi drar, men om inte så får ni ha det så bra medans jag är borta. får se om jag bloggar där borta. de märks..
 pussssss

föresten,  DET SNÖADE IDAG ;o

Kommentarer
Postat av: josefin

du missar nog inget :D :D ha de bäst älskling :D<3

2009-11-05 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0