första advent


ja idag är det, som de flesta säkert vet. första advent, så nu är första ljuset på våran adventljusstake tänt. det blir ju faktiskt mkt mer stämningsfullt såfort första advent vart. för då drar verkligen allt juligt igång!

vaknade vid halv ett, åt frukost med josse och sedan drog hon. då åkte jag mamma och lovisa ut till stockshammar och kollade lite, så himlans fint var det därute, rekomenderas till er som inte vart där. och sedan efter de, åkte vi vidare till julskylltnignen i askersund. kollade i lite affärer och så. avslutade med en fika på tutingen.

sedan har jag gjort det sista i mitt rum. nu äre endast några hyllor som ska upp. men det får pappi fixa med borrmaskinen.  har också ätit och haft lite glöggmys med familjen. nu ska jag ta en dusch och sova tror jag. sovmorgon till halv 12 imorn. kan inte bli bättre.  godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0