HAHA

  <---

fick en kommentar där det stod att jag hade tjocka lår, och jag måste bara skratta! för är det något jag vet så är det att jag INTE har tjocka lår.  jag vet själv att jag har mycket långa och smala ben! så om ni ska klaga på något så gör det på något som faktiskt stämmer. HA HA HA HA HA

är det bilden ovanför ni syftar på så.. ja det är klart att det bullar ut lite när man trär på ett tajt resorband på benet. inte är mina lår tjocka iallafall.   maha

jag skulle hemskt gärna vilja se låren på den anonyma fegisen som kommenterade.


Kommentarer
Postat av: kajsa

dina lår är ju tamefasen jätte smala ju :o !! haha vem är puckot som har kommenterat :d?

2009-11-04 @ 19:13:55
URL: http://kajsacaroline.devote.se
Postat av: Malte

Tjocka ? haha hur faen kan man ha det.. ajoo om man är fet som fan (: Men nae du har inte tjocka lår...

2009-11-04 @ 19:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0