lördag

jag och mamma kom hem från ikea typ vid 2. jag pysslade lite i mitt rum, städade och lite sånt. sen ringde jag josefin och frågade ifall hon skulle med på ferre. och såklart, så hon kom hit och fixade sig. och sen drog vi med bussen till hallsberg.  kvällen i hallsberg vart sjukt galen, vi kom dit och typ kände två st. och i slutet av kvällen så hade vi blivit kusiner med hm.. typ hela bunten.  alla var skit roliga och trevliga. så nu är det mer hallsberg i fortsättningen!

en saker som jag kommer ihåg att vi skrattade som fan åt är

1) vi gick i trappuppgången, då sticker en arab ut huvudet och säger:
- kan ni vara lite tysta där uppe, annars ringer jag polisen. jag har en jävla unge som sover
och jag säger då:
- jasså, en jävla unge?!!!!!!
sedan sprang vi oh as garvade hela vägen upp

2) jag skulle söka på chris brown på youtube och sedan helt plötsligt så står det chipsmunk på den där sökgrejen
jag typ skriker:
- halllååååååååå, hjälp mig det står chipsmunk istället för chris brown
alla asgarvar och jag fattar noll. sedan säger dom att det typ var ngt band eller något, och att det uttalades typ chipmanks.    mahahaah

låter kanske inte så kul, men för oss som var där så.. hahahahaah

vid halv 3 så tog vi bussen hemåt. tack för kvällen kussarna,
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0