0 % bloggning

ja det stämmer, noll procent med bloggning nu i 18 timmar. känns inte bra i själen. men så äre ju ibland. nu är jag iallafall här, så vi får vara glada för det.

skolan gick snabbt, första lektionen hade vi i hårinpackning på varandra, andra hade vi typ en halvtimmes garvlektion med ingvar.  bussen hemåt, där jag träffade jocke. när jag kom hem köpte mamma in mig som plugghjälp till min syster. så jag ska alltså hjälpa henne med ett arbete och tjänar på såsätt massa med pengar. låter toppen för mig, eftersom att jag typ har ett exakt sånt arbete hemma som jag gjorde förrra året. nu har vi gjort klart dagens pluggning, ( fortsätter och blir klara imorn ) fixar mig inför kvällen, än så länge vet jag inte vad som händer men.. det lösersig. höres sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0