:D

sådär då var jag återigen hemma, tänkte berätta lite om dagen.

hade frisörtektik på morgonen, sedan lunch. då gick jag och albonita till södra för att träffa tony (från vår gamla klass) och hans kompisar. blev en snabbis, eftersom attt vi började nästa lekton sen, alltså musik. när vi kom in på lektionen visade det sig att vi inte hade någon lärare och att vi istället skulle göra en jättelätt hemuppgift. så då slutade vi alltså,   jag albonita och rebecca drog upp på stan. kikade i några affärer och så. fick med mig supersöta underkläder ifrån hm. grrrr!    sedan sa vi hejdå till becca och vi gick vidare mot engelbrektsgatan. där jag skulle snacka med min handledare till praktiken. gick vilse i stormen, och ja .. det var mycket längre än jag trodde. tillslut kom vi fram. men då var han inte där, så vi fick sätta oss på max vid behrn och äta en pommes sålänge.    gick dit en halvtimme senare. och då var han där,   supertrevlig. så jag tror det blir alldeles perfa!  tog en buss till stan igen.. sa hejdå till albonita och satte mig på bussen till askersund.  och nu var vi här.



ljusrosa&vitt.  det är ju så snyggt med matchande underkläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0