efter skolan/ kvällen



efter skolan idag tog jag tåget tíll hallsberg, jag och linn satte oss på ett fik och drack massa varm choklad eftersom att vi frös som in i helvete. sedan tog hon bussen hem och jag mötte upp mamma tove josefin och lovisa. vi gick till polisstationen för att fixa pass till mig. och sedan vidare mot marieberg. shoppade lite och så. för min del blev det ett par manchestertights & ett par jeans, silvershampo & ett par skit sköna ''tofflor'' som jag kan ha på mig nu när man är frisör hahah (h)      kom hem, drog på myskläder och gick iväg till tove. där käkades massa mat och kollades idol  tillsammans med tjejerna o anders&jonas.   nu kom jag nyss hem. hur skönt som hellst med tidig fredag.  ska strax lägga mig i sängen och läsa ut boken som jag håller på och läser.   sedan sova.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0