min helg

fredag: efter praktiken skjutsade mamma mig tove och josefin till min sommarstuga i åsbro! ( anledningen till varför jag inte sa vart vi var får ni veta längre ner )  vi åt mat & kollade på en film. sedan somnade vid 10-halv 11. super mysig kväll.

lördag: började med att vi gick upp, åt frukost & tog cyklarna o åkte iväg till min farmor och farfar, där vi duschade och fikade.  åkte tillbaks och tog en pizza på vägen. sedan sov vi en liten stund inanna det var dax att börja fixa sig. sedan kom det massvis med folk, och massa partaj!  därför ville jag inte säga vart vi var, för då skulle säkerligen det komma oinbjudet folk! en underbar kväll med mina bästa. några sov kvar och några drog. vi drog väl oss till sängs vid 3-4 tiden. efter att grabbarna skrämt skiten ur oss. haha,  puss!

söndag: vaknade och åt frukost med brudarna. grabbarna sov fortfarande och sov, så vi började städa, något som verkligen behövdes (!)   det tog några timmar kan man säga, grabbarna åt lite och sedan drog dom hemåt. vi fortsatte städandet. åt och kollade på film, tills våra föräldrar hämtade oss.   åkte hem och umgicks med mina kusiner en stund, sedan duschade jag och drog upp på innebandy med tove,  men båda var för trötta. så vi kände oss tvunga att dra efter två perioder.    gick hem och somnade nästan direkt.




Kommentarer
Postat av: ronja karlsson

haha cicci. du ljuger lite dåligt för mig va ;) haha ingen fest, några folk som satt och drack. snäll kompis tjejen ;) Hahahaa

2009-10-27 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0