onsdag

haha morgonen börjar ju bra, kommer in med tåget till örebro. och ska ta cykeln till praktiken. haha då har jag slarvat bort nyckeln. så.. ja det var bara att börja traska, och mitt nylockade hår förstördes totalt utav fukten i luften. typiskt typiskt mig.  sedan rullade det på bra resten utav dagen.  lunchade med rebecca förut också. härligt att träffa henne igen.     morfar hämtade mig vid 5, och skjutsade mig till åsbro. där väntade tove josefin mamma och lovisa. vi satte på värmen bäddade sängar och lite sånt.   åkte hem, nu har jag duschat och ligger o kollar på bonde söker fru.   sedan tänkte jag sova. måste vara pigg imorgon.
¨
vi får höras när jag är hemma imorgon. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0