SKOLTRÖTT

trots att vi började en timme senare var jag hur seg som hellst när jag kom till skolan. vi hade matte första och gud.. trodde faktiskt jag skulle somna. men så fort den var slut drog vi frisörer iväg till mc donken och vräkte i oss. skit hungrig så vipps hade jag gluffsat i mig en big mc meny. tyvärr vart det för mycket, proppmätt vart jag! vilket gjorde att jag fick skit ont i huvudet och magen. så jag tog första bästa bussen hemåt. och sket i svenskan o engelskan. somnade bums på soffan, och vaknade inte förens kl. halv 5. nu har jag skruvat ihop 8 st lådor som mamma fick med sig hem från ikea igår. ska plugga matte en sväng nu också, för imorgon är det matteprov som gäller. åh jag orkar inte med skolan mer.  ge mig lov nu!!!!!!


såhär kan det se ut när FR09 invaderar donken. älskar tjejerna!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Älska fr09 :D:D

2009-10-12 @ 20:57:55
URL: http://kajsacaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0