torsdag kväll

som jag sa, så gick jag ut och träffade ronja förut. mysigt med snack och sånt. senare när hon åkte hem så städade jag en snabbis och gick sedan vidare till kajs lägenhet. där mogge och stoffe bor medans kaj är i stockholm. vi städade hela lägenheten as noga. fyfan vad noggrant! men med bra musik och sånt så är det faktiskt riktigt kul. cyklade hem vid 9 eller något. gick vidare till ica och köpte lite hemligt till imorgon. HEMLIGT HEMLIGT * ni får veta imorgon. sedan hemåt och fixade lite mer grejer. nu kollar jag på dieselråttor och sjömansmöss. ska försöka somna snart. förlåt för tråkiga inlägg. ska försöka bättra mig tills imorgon. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0