torsdag


skoldagen idag har bestått utav en fn-temadag. vi har fått gjort små arbeten i grupper hela dagen. har väl vart rätt okej! 

och sedan efter skolan gick jag till salongen och klippte mig. mitt hår var så jävla slitet. haha det var typ som slajm/tuggummi. så alla frisörer fick typ kolla och känna på mitt hår, för att känna hur det kändes när peptidbindningarna och skiten var brutna. lite pinsamt också.    ca 1 dm fick hon klippa av på längderna. och  sedan klippa upp hela håret! och sedan det ända valet jag hade med håret framme vid ansiktet var att klippa hellugg hahaha. jag som hade sparat så länge, snyft*    så nu ser jag ut som någon gubbe i abba typ.  men ja, jag orkar inte ta bild eller så idag, eftersomatt jag inte fixat håret. förhoppningsvis imorgon.   :D


Kommentarer
Postat av: Jessika

haha ja tyckte lite synd om dig där i stolen ;)

2009-10-15 @ 22:01:28
Postat av: nathalie

det vart ju bra ju du va ju fin i lugg!:D

2009-10-15 @ 22:36:18
URL: http://brottsjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0