choklad

vaknade imore, åt frukost och fixade mig lite. sedan kom tove förbi. jag syster och tove gick ner till hamnen, för det är alltså cholkadsalongen denna helg i askersund. typ hur mycket cholkad och sånt som hellst.  vi gick runt o smakade och köpte lite choklad, kikade i några affärer och tog oss en fika på tutingen innan vi drog oss hemåt. 

nu väntar jag på tove. vi ska åka upp till ip med mamma, och kolla på när vårt askersunds-lag spelar match. hejja på dom lite! höres senare. 

my look today,  nya mc-jackan från gina är på.

 cecilia ♥ choklad.

-> gå in och kika lite på choklad från askersund, godaste! venus choklad


Kommentarer
Postat av: matilda levin

kunde jag få köpa din ena skinnjacka? / matilda

2009-09-13 @ 13:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0