dålig uppdatering

i know, i know.. världens sämsta uppdatering.. men som ni såg förut  så hade jag väldigt mycket att göra denna dag, jag ville lyxa till middagen till tjejerna och göra dom lite överaskade såatt jag drog igång och gjorde värsta myset med kycklingtacos och grejer. det tog ju sin lilla tid. men det var kul att se dom sådär tacksamma över det fina jag hade gjort när dom kom hem! när vi ätit klart och så, hojjade jag och tove iväg till närlundahallen för att kolla på A-laget när dom spelade mot kumla.  när dom förlorat färdigt åkte vi hem. tog mopparna&lovisaojosse och åkte ner till solariet. som såklart var stängt, så nu sitter jag här istället, tove också. dom andra nötterna ligger redan och sover ♥     

och det ska jag nog med göra snart. ciao bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0