:(

var hurtig och tog mig en jogging tur förut,  precis när jag var utanför huset igen efter rundan så skulle jag stänga av min ipod. och krasch, tappar den rätt i asfalten. fetaste sprickan genom hela skärmen. och helt krossat i ena hörnet..  kom in i huset och berättade för mamma vad som hade hänt, tjöt som en gris. buhuuuu! syns icke så bra på bilden men lite kanske ni ser, klicka för större

             


nu har jag just kollat fotbollen sverige vs. malta, och pluggat, matchen slutade 1-0 till sverige, men det vet väl de flesta sportintresserade redan. haha! nu ska jag fortsätta pluggandet i en halvtimme till. för vid 9 så blir det idol.
hörs imorgon,  ♥ / ceciliah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0