haha!

bloggledigt idag. skönt otroligt nog!
skolan började med en föreläsning om grazette's produkter, sedan fick vi prova på produkterna och styla varandra. sedan lunch och musik. efter skolan mötte jag upp viktor. gick i lite affärer köpte cheeseburgare och åkte sedan hemåt.

linn, som jag stylade.

kom hem, sov en sväng. sedan tränade jag i en timma! jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv, att jag lyckats klara av att träna i princip every day. bra gjort! sedan tog jag hand om mitt hår och min kropp. inpacking, naglar, fötter, raka ben. ja ni vet.. allt sånt. och nu den senaste timman så har jag HAHA:

HJÄLPT MIN MAMMA ATT SKAFFA FACEBOOK, E-MAIL ADRESS & TYP.. SÖKA MASSA VÄNNER PÅ FB. hahahahhah, stackars henne. som knappt hittade några. ♥


allt detta jag använde förut.


Kommentarer
Postat av: evhiki

Vad är det för "apparat" på sista bilden? :)

2009-10-05 @ 23:17:05
URL: http://evhiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0