hemma igen

fyfan för skolkort säger jag bara. tur är ju iaf att vi är ca. 50 st i min klass så på gruppbilden syns man knappt. puuh! och sedan porträttsbilden, den sket jag i att ta idag. tar nog någon annan dag denna vecka istället. så direkt efter kortet så drog jag på mig mössan och allt. skönt"   efter skolan så gick jag och albonita upp till ronja och hälsade på, kul att umgås och bara snacka. ♥  sedan bussen hem. och nu har jag just lagat mat till mina bäbisar ♥ här hemma. schnitzel och potatis. det ända som återstår är nu tove, som är på kvartsamtal.  sedan kan vi käka.


ronja&jag. ♥

haha lägg märke till att jag gjort tre feta hjärtan i inlägget. (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0