i <3 askersundskvällar

schamponering idag i skolan, gick väl bra. skönt med fräsht hår åså iallafall. efter skolan gick jag upp på stan och mötte mamma & moster för att ta en fika på njuta trevligt. kom hem och började fixa lite med ett '' motalafestivalen album '' med massa roliga kort och sånt, sedan kom tove. chill och idol. sedan käkade vi pizza med pappa och tog på oss vinterjackorna för första gången, + min svea mössa. det var faktiskt riktigt kallt ute. så det är väl dags att börja med sånt nu i guess!  men gud. askersund är ju så jävla tråkigt på kvällarna, epatraktorer, bråk, 12 åringar.. och ja jag vet inte vad. inget för mig, men vi träffade ju lite trevliga människor som tur var., tex jocke jocke dasson masse albo ronja mm. hemåt vid 12 tror jag. så nu ligger jag här och ska kolla på riverside. ni vet detdär nya programmet från svt, godnatt sötisar

Kommentarer
Postat av: sandra

jaaaaaaaaaa albo äär bääässssttt

2009-09-14 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0