I ♥ RESE-PRESENTER

läste nyss mitt senaste inlägg och insåg att det lät hemskt, haha förstod faktiskt inte vad jag tänkte på. så nu tar jag bort det, det stod typ att jag pluggade, kollade tv & väntade på mamma o pappa. inget intressant alltså.

men nu är iallafall klockan halv 12, och jag kan inte somna. så imorgon kommer det verkligen bli svårt att kliva upp ur sängen! troligtvis blir det en såndär mjukisdress-dag..  men i väntan på john blund så kan jag ju visa vad jag fick utav mina älskade föräldrar när dom kom hem, jag älskar när dom har vart ute och rest. de har alltid med roliga presenter, kanske är det de som är det roliga med att ha dom hemma igen, jag vet inte riktigt?


underbara parfymen, jessica simpson- fancy

elektriska fotfilen från braun som jag sålänge velat ha. äntligen kommer jag få världens lenaste&finaste fötter. haha

thank u mamma&pappa. love yahhhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0