igår&idag

igår: hade ingen blogg tid igår. eftersom att jag var super duktig och möblerade om ett rum, så att nu har jag två rum som är mina. mitt gamla som är mer '' vill vara ifred krypin '' och  det nya som är '' hang out place '' mycket större och mer plats. inga väggar dock men.. det gör ju inget förat jag har mitt gamla som är super mysigt.  ah iallafall. sen fick jag ett ryck vid 9-tiden och bestämde mig för att göra slingor. blev ljusbruna.. ganska många också. resultatet?  osäker.. känner mig inte så bekväm i det, men jag har fått snälla kommentarer av alla idag såatt. så illa kan det ju faktiskt inte vara?!

idag: kom just hem efter en skoldag. idag har vi börjat klippa också. haha! för kul är det. tog bild på min docka. lägger in dom senare.  just nu ska jag plocka lite i rummen. och sedan plugga litegrann, höres senare

Kommentarer
Postat av: toove

jaa vi måste ses , imorgon ? <3 saknar dig oxå , men du det passar nog inte så bara med sommarstugan i helgen , ska till ullared på söndag :( nästa helg ?<3

2009-09-02 @ 18:11:11
URL: http://toves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0