lyckat!

hahahahahaha, fyfan vad typiskt mig! drog till kumla för att träffa X. när jag kommer dit kunde vi inte ses förns 8. så jag fick gå runt i kumla och virra eftersom att klockan typ var 3. haha, sen kom jag på att jag skulle ringa mormor och gå dit. men ingen svarade. så jag gick dit (andrasidanstan) i regn. ingen hemma, ringer morfar och han säger att hon är hos frisören. så jag gick tillbaks till stan i regn igen. satt på frissan i någon timme. när mormor var klar gick vi och käkade pizza. nu har vi just kommit hem efter en lång promenad tillbaks i spöregn. fick självklart sms av X där det stod att vi skulle ta det någon annan dag. HAHA jag visste de. nu blir det nog så att jag sover hos mormor. får lite sovmorgon imorn iaf ;) herrå föresten första mobilbloggningen. funkar ju toppen tror jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0