min onsdag

nu har jag vait hemma ett tag, så tänkte dela med mig om vad jag gjort idag..
började dagen med 3 timmars frisörteknik- teori. sedan lunch och musik, där vi spelade trummor. och ja man kan ju säga att efter denna musiklektion är jag fasiken säker på att jag är tondöv. haha! det märker ni också ifall ni kollar på filmen här nedanför. det är jag och rebecca när vi spelar. hahahahahaaha. jag är sist som ni märker.

 sedan tog jag albonita tåget till hallsberg, kikade lite på lindex, mötte upp morgan  tog bussen hemåt till askersund, där träffade jag tove josefin och jonas. som hände med mig ner till 7/11 och köpte frensh hot dog. smaskens kan man ju säga! senare åkte jag med mamma ner på stan och köpte dragkedjor till mina jeans och lite annat.  nu ska jag snart ut och jogga. dusch och annat mys ikväll.   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0