nyvaken

godmorgon alla glada! solen skiner och ja.. det verkar vara ett sånt där mysigt höstväder ute. jag har nyss vaknat och sitter o käkar frulle. är seg som sjuttsingen, så ska nog gå och lägga mig en stund igen.

igårkväll: viktor kom hit vi snackade o lite sånt. gick ut en sväng, träffade joakim. sedan följde jag med denise ronja och albonita till andreas. hängde där ganska länge. senare gick jag hem och då kom erik göthe hailee viktor & jocke hit. vi gjorde nattmackor och satt i köket och myste. när dom drog hem typ vid 3 gick jag och la mig på dirren

och fyfan. jävla äckliga människor som bara är ute efter att förstöra för andra! dra åt helvete, ingen vill ha er här.. ni förstörde mångas kväll igår, idiothoror. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0