onsdag förmiddag

  
jag: ''det känns som att vi inte har hämtat in posten på ett par dagar'' haha, brevlådan var ju fasiken proppfull.

lite dålig uppdatering idag, men jag skyller på brudarna som varit fullt upptagna med datorerna och sina onlinespel. jag är hemma idag också, eftersom att jag missade första bussen. och då kändes det onödigt att dra dit senare. sovmorgon och sånt är väldigt skönt såatt.., haha!  94-idioterna som bor här är lediga idag och ska åka till örebro. så jag ska göra storstäd över hela huset, det behövs verkligen, morfar var tillochmed här och klagade på hur det såg ut.  så nu ska jag vara mega duktig. när dom är i örebro ska jag hinna med detta.

• städa hela huset

• powerwalk och situps - duscha

• plugga

• gå och handla
• laga mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0