pluggkväll

usch och fy, har suttit hela kvällen och bara pluggat. eller ah jag har skrivit en artikel- till svenskan. så nu är den nästan klar. skönt det iallafall.. men fan va svårt. man måste ju typ vara värsta journalisten för att det ska bli bra. och någon sådan är ju inte jag såatt.. haha. ja och när jag var klar vid 9-tiden och skulle ut och jogga såg jag att det var kolsvart ute. så inte vart det någon joggingtur heller. men det gör ju inget. jag har ju faktiskt sprungit både måndag och tisdag, så lite ledigt måste man ju få. imorgon drar jag igång med motionen igen. hurtbulle här! men för att orka det så måste jag sova, stoooooort godnatt ♥ / c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0