:S

ni vet litauerna som vi hängde mycket hos i början utav sommaren.. eller ah ni som inte vet. så bodde det ett gäng grabbar eller ja dom var ju vuxna, här i askersund. dom kom från litauen. vi brudar brukade hänga där, vi hade skit kul uppe i deras äckliga lägenhet, skrattade åt dom när dom pratade ( dom kunde ju bara prata engelska ) och busade som fan, i början var dom skit snälla och så. men en kväll förändrades allt. dom visade sig ha noll respekt för tjejer, och dom hade stora problem med humöret. vilka svin dom var egentligen! efter allt det som hände, så valde vi att aldrig mer sätta våran fot där igen. och aldrig mer prata med dom.  nu ett tag har det varit tomt i deras lägenhet. så vi trodde att dom typ hade flyttat tillbaks till sitt land. men nyss.. när jag gick ner för att sola gissa vad som händer?!

kommer in på solariet, och precis då öppnas alla dörrar in till solarierna. ut kommer 4 litauer. självklart dom  idioterna, och självklart kände dom igen mig. jag blev livrädd såfort jag såg dom och tog första bästa solarierum och låste dörren. hör att dom går ut.. men är ändå rädd som fasiken. och innan jag kunde lägga var jag tvungen att spruta&torka av solariet 5 gånger, man vet aldrig vad somdär äcklena har för bakterier. kollade säkert låset 5 gånger också, fyfan.  sedan låg jag där stel som en pinne i 40 min, kunde inte slappna av det minsta.  man vet aldrig vad dom kunde få för sig att göra. uh, det ger mig rysningar bara av att tänka påt. klarade mig som tur var och cyklade kvickt hem efter domdär långa 40 minutrarna.    i die


Kommentarer
Postat av: josse

hehe tänk på att dom kan läsa din blogg cecilia, skulle inte va så bra. aja älskar dig! <3

2009-09-29 @ 22:00:32
URL: http://josefinks.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahahah fyfan jag såg dom också :O dom skulle ju flytta, nu är dom back on track hahahaha

2009-09-30 @ 13:16:17
URL: http://sannndraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0