seg söndag


vardagsrumsbordet, lite jobbigt att alla bänkar och bord var fyllda såhär när vi skulle städa, haha!


folket drog typ vid 3-tiden igår. då gick jag och robin och la oss. imorse vaknade vi runt 2. gick upp och städade undan alla flaskor,glas och burkar. sedan la vi oss på soffan och chillade framför tn:n,  mamma kom och hämtade mig vid fyra. i bilen hade hon köpt med sig en big mc. så sjukt gott! vidare till match mot rynnnge.  fyfan alltså min kropp pallar inte.  kändes som att jag skulle spy hela tiden.  euuuw!  kom hem och har kollat på säsongens första avsnitt utav ensam mamma söker. nu ska jag sova. imorgon är det sovmorgon som gäller. passande som fasiken. godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0