nystart!

nu när sommaren är slut så känner jag att jag återigen har tid med en blogg. så nu börjar jag om! åh vad kul det ska bli. på sommaren har man så sjukt mycket annat att göra, och jag vill verkligen njuta av varenda sekund så. då får man prioritera.

denna dag är min sista dag på sommarlovet, och jag vill bara berätta lite om vad jag har sysslat med summer 2010! det har vart en barcelonatripp, världens  bästa peace and love vecka, lite jobb, mycket fest, resa till paris med familjen och bästavän, västerås, stockholm, liseberg, vänner och mycket mer.  det har iallafall varit helt underbart! klart den bästa sommaren jag varit med om..  ♥

men ändå så ser jag fram emot hösten, en årstid som jag faktiskt tycker är väldigt mysig. och att skolan somsagt börjar imorgon ser jag inte som annat än bra. att få träffa mina kära frisörtjejer varje dag och att komma in i vardagsrutiner  igen. behövligt!

skulle fixa designen förut men istället raderade jag allt? så får fixa det på bussen imorgon. hoppas ni inte stör er lika mycket som jag gör.  haha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0