back on track

nu kan ni ge er på att jag är tillbaks. här under lovet så har jag skitit i att blogga för att kunna utnyttja varända minut av tiden. har iallafall haft ett jätte bra lov!  kan berätta lite om det..

i söndags åkte jag robin marcus och hans flickvän emelie iväg till värmland, till ett ställe som heter liljendal. där robins farmor och farfar har en lägenhet. vi åkte skoter, grillade, solade och hade det massa skönt! på tisdagskvällen åkte marcus och emelie hem. medans jag och robin stannade kvar. vi myste vidare där borta, fram tills torsdag då hans familj+ min mamma kom upp. tillbringade kvällen tillsammans och nästa dag åkte jag o robin hemåt. de andra stannade jag kvar.

när jag kom hem till askersund på fredagskvällen kom tove och josefin hit. vi lagade mat och så. senare kom också erik jocke robin och andreas. blev en massa wii spelande och sedan firade vi erik lite, som fyllde där efter 12 slaget. vid tre tiden åkte dom hem, jag gick och la mig.

på lördagen fixade jag mig och åkte med bussen till kumla där blev det tjejmiddag typ med erika nellie hanna jacqi emelie och linn as trevligt! sedan gick vi vidare hem till jeppe där grabbarna var. hängde där tills dom skulle på klubben. då gick vi runt lite, och sen gick jag emelie o hanna hem till robin. tjejerna gick hem efter en stund. då kollade jag på film medans robin martin o jonas lanade. somnade vid 3.

idag vaknade jag av att robin åkte iväg,(han skulle skjutsa tomas till stockholm) jag somnade om, gick upp vid 11. då höll martin o jonas på att plocka ihop sina datorer, dom drog och ja la mig på soffan tills mamma & alla dom kom hem från värmland. då åkte jag hem la mig återigen på soffan och somnade. är vaken nu o kollar på wallander.  lägger in bilder från minisemestern i pausen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0