dåligtisdag

när jag vaknade imorse fokuserade min hjärna på en sak.  fixa mat att ta med till skolan, orkar inte vara hungrig!!!!  så jag gjorde en baugett i ugnen, bredde och la på massa gott pålägg. packade ner juice och yoghurt också. och rätt vad det var så kollade jag på klockan och såg.. tio i 7,  jag går till bussen ca. tio över 7. så då fick jag bråttom som fan, packade idrottskläder, drog på mig närmaste mjukiskläderna och gick iväg. hann typ inte göra ett skit!

det var till och med så illa att det var en U.C.L.A-tröja jag fick på mig. (nivet dedär tröjorna från bikbok som alla hade för några år sen)  ett stort misstag, hahah blev mobbad hela dagen av jädrans amanda ekis. aldrig mer ucla

hade engelska, matte, idrott där vi gymmade, lunch och svenska. sedan hämtade mamma mig och vi drog till tandis. haha ni kan inte gissa vem jag ser ut som nu.. buhuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0