tisdag

skoldagen började med engelska, sen tränings-redovisade vi med vår grupp i samlingssalen. och sedan gymnasiets första idrottslektion, som var skit kul! tror verkligen det kommer bli toppen lektioner här framöver. alla tjejer i fr09 + två asbra lärare.  duschade, käkade ( typ 748344 knäckemackor ) sedan vare engelska igen. åkte hem, eftersom att vi har eget arbete. tåg och buss. kom hem vid 3. då fikade jag med mamma och gick o la mig. nu har jag sovit i några timmar, klockan har liksom hunnit bli halv 8.  nu ska jag äta, plugga lite och sen sova. jag måste vara pigg imorgon.

hahah o vet ni vad klantiga jag gjorde idag? glömde mobilen i skolan, på bänken.  sån tur att linn var kvar och tog med den. får tillbaks den imorgon, tack linn!

längtar massa tills imorgon,  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0