ciccis tips

måste tipsa om några olika produkter som jag bara inte kan vara utan!


silkesdropparna från biosilk.  håret blir både mjukt och glansigt samtidigt som det ger ett bra skydd. de har också en doft som jag skulle kunna dö för, så himla fräsch. stort hjärta på denna hårprodukt!

elizabeth arden, eight hour cream.  mjukgörande kräm, har använt den nu i ngra veckor på läpparna. och den gör verkligen skillnad. gör läpparna mjuka och tog bort alla ''sår'' jag hade pga torrhet. ca.300:- dyr men verkligen värd priset!

mary kay, eye makeup remover.  en skit bra remover för ögonsminket, tar verkligen bort allt fort! och vårdnde för ögonfransarna. har gjort slut på 2 st sådanna här nu. dags för mig att beställa ny. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0