full rulle

 nu hare varit full rulle här, så inte har jag hunnit blogga något inte..

torsdag: praktik inne i örebro, tåget till kumla och hem till mormor och morfar. massa mat&bullar. sedan sussade jag där.

fredag: morfar skjutsade mig till örebro, praktik och sedan bussen hem.  fixade mig lite och morgan kom, tv och snack om gamla minnen sedan gick jag hem till åhlin och hängde där med honom joakim och andreas. vi körde pingis o kollade på grymma tv serier. 

lördag: vaknade vid 2, åt brunch och kollade på tv. jocke och jocke kom förbi en stund, och sedan kom robin, chillade hela kvällen framför massa filmer.   sedan sov vi här.

söndag: vaknade, robin åkte. tove kom, vi gick promenad och pratade igen en himla massa. sedan bjussa jag henne på fika på tutingen. sedan vi hem.   nu är jag inne, ska strax sova en sväng. funderar på att träna. eftersom att mitt nya liv börjar imorgon, samtidigt som skolan. JAG SKA KLARA DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0