gymmar dax!

idag efter skolan var det dax att gå bort till gustavsvik-gymmet med amanda och rebecca för att testa träningen där, eftersom att vi tänkte köpa gymkort där. vi körde crosstrainer och sedan tränade jag igenom hela kroppen från topp till tå i alla olika maskiner, blev även stretch och solning på det.

måste säga att det var det fräschaste gymmet jag varit på ever! så jag ska absolut fortsätta med tränignen där. och det är så himla kul.. för vi är flera stycken i från klassen som börjat träna där. att göra det tillsammans peppar ju, gör det roligare och ja.. alla blir ju mer motiverade, tror verkligen att vi kommer ha hetaste beach-10 kropparna, hahaha!

hittade en liten rolig video där man typ ser lite utav gymmet.

det finns olika träningskort att välja mellan, jag ska ha träningskort nr.2 som är ett årskort, och kostar 1500:- där ingår förutom gymmet både spinning och motionssim. 
läs mer här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0