helg

har inte haft tid att blogga denhär helgen heller. men jag tror det är lugnt, eller? haha

i fredags var jag på stan med becca först efter skolan, snabb-shoppade lite innan jag tog bussen hem. josefin o tove kom hit och fikade. på kvällen var jag och tove och åt buffé på en trappa upp skit gott var det! tack malin som bjussade :) sedan gick vi hem till mig och somnade.

igår så gick vi upp tidigt för att hänga med pappa till skogen och dreva på jakten. vi fick oss ett riktigt träningspass eftersom att vi fick gå genom hela skogen i ca en halv meter djup snö. ungefär som att göra höga knän i 4 timmar. haha. tyvärr vart det inget skjutet men jag såg 2 älgar och 1 rådjur. coolt!

sedan på kvällen så gick vi bort till marcus som fyllde år. blev lite fest och så. faktiskt en riktigt rolig kväll, som slutade med att jag och anna dansade oss heta till ''gamla disco låtar'' som vi lyssnade på när vi var små. galet alltså!  vid tre tiden gick jag hemåt och sussade.

idag när jag vaknade så gick jag upp och åt frulle. sedan har jag typ degat framför tv:n, tills typ 3 då josse och marie och hämtade mig. vi åkte och solade och sedan vidare mot fotbollstränignen. skönt att vara tillbaks! fast tyvärr har jag numera noll bollkontroll, fandå.

nu blire smoothie och tv. bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0