nu är jag tillbaks. haha

 som ni märkt så har jag haft ett litet break. det har inte riktigt kännts som att jag har haft tid och lust. men i söndags när jag kom hem så blev det dusch och sängen. var så himla trött efter galan. men iallafall.

på måndagen så åkte jag till skolan och efter det så blev det simning på gvik med beccan. sedan kom robin och hämtade mig, vi åkte först till willys och hjälpte anneli med att bära och lite sånt. sedan så åkte vi hem till honom. laddade hem film, åt god mat med hela familjen, köpte chips&cola och sen film mys hela kvällen.
på tisdagsmorgonen så gick jag upp och fixade mig lite, och drog iväg till skolan. åkte hem till mormor&morfar och sov en stund, och blev sen inskjutsad till örebro där jag mötte tjejerna. vi skulle dansa, men det var tyvärr fullt så det fick bli en fika istället. tåget tillbaks till kumla, där robin och jag gick hem till jeppe. lagade mat och kollade på tv. vid typ halv tio åkte vi hem och kollade på never back down. somnade tyvärr innan filmen var slut men.. så himlans bra var den!  och sen så imorse åkte jag till skolan igen. vi hade frisörteknik och bild. vi slutade och då åkte jag hem till askersund. mötte tovsan och vi gick o sökte sommarjobb. håll tummarna nu!   vi hämtade josefin och åkte hem till oss. käkade, snackade och körde wii.  josse åkte jag och tove busade lite i snön hihhi.  tove du ska allt inte tro att jag är rädd för dina blogg hot. vi vet ju båda att jag tar dig i alla lägen.

ja.. dedär kanske vart lite tjatigt. men nu vet ni iallafall vad jag gjort. väldigt mycket robin tid,  och så himla mysigt det kan jag lova :)   nu är det iallafall dusch och andra avenyn som gäller.  ska försöka lägga in alla gala-bilder imorgon. bye


emelie, marcus, robin & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0