nyår 09/10

 först drog vi till johanna en sväng, sedan till folketshus och åt massa god mat tillsammans med toves föräldrar och massa. sedan fick vi skjuts bort till robin däre blev nyårs partaj.  det var synd bara att vissa människor inte kan fatta..  och tyvärr spårade det, då drog lite folk hem till åhlin där vi var framtills halv tolv, då vi pallrade oss iväg till hamnen.  skumpa, fyverkerier, pussar & härliga kramar från mina kära vänner.  12-slaget var perfekt! efterfesten styrde joakim hedelind. en nice men galen kväll. ett bra avslut och en bra början. absolut nöjd med min nyårs afton.  tack alla som gjorde natten toppen!  ♥ ♥ ♥

johanna och lovisa!

jag och bästaste tove taggar nyår!

jag och hailee,    ser ni blinget i mitt örhänge? cooltva? haha

choffe philip göthe johan och oscar :)

HAHA!   andreas cecilia o johan

halva lillasyster jag och jesper!

mahahah, skönaste bästa johan

tolvslaget och skål med älsklingar

nytt år och nya möjligheter

jag och choffe kör lite vilse i skogen.

efterfest, hedelind och linkan

jag lär philip att blåsa, haha

mahaha, jag vet inte vad vi håller på med, sover jag och viktor? ne vi måste låssas! johan andreas och jonas..

  

Kommentarer
Postat av: josefin

hoppas nihade det beest ,hjeertaa

2010-01-05 @ 16:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0