tisdag, onsdag

tisdag: skolan, sedan till tandläkaren och spänna tandställningen, sedan åkte jag och mamma till marieberg. gick i lite affärer och så.  vi skulle egentligen hitta oss en varsin outfit till en gala vi ska på om ca. 2 veckor. men det blev inget sånt, jag fick med mig lite annat skit istället. sedan åkte vi hem. då blev det tv mys och sängen.

onsdag: åkte till skolan och hade en lektion, där vi lärde oss lite sminkning. vi fick sminka på papper haha. så ja.. inte en så värst jobbig skoldag.  åkte hem, sov en sväng. sedan kom tove hit och käkade, sedan kollade vi på new moon.  hon gick och då drog mamma fram en massa jeans som hon hade för länge sen. jag ska göra om en massa, typ klippa av och lite sånt.  fast gjorde bara ett par idag. nu kollar jag på tv. ska strax gå ner och ta kort på det jag köpte igår. sedan träna dricka smoothie och kolla på amarican pie- band camp som går på 6:an.  wihooo. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0