midsommarafton

 tove och jag gick upp på midsommaraftonsmorgon, och gick direkt till jobbet. där började vi med allt som skulle fixas.. vi gjorde tårtor, grillspätt och färskpotatisknyten som vi skulle ha med på kvällen. sedan band vi ihop varsin midsommarkrans och fixade smink, hår och kläder.  vi åt även midsommarlunchen uppe på jobbet.

sedan kom erica och matilda. vi packade på allt på cyklarna och åkte till tobias sommarstuga. midsommarfirande hela kvällen med massa härliga personer. jag uppskattar verkligen att vi blev bjudna dit, istället för att springa runt på harge stranden som en 96-fjortis.

iallafall så vart midsommar så himla lycklad. och jag tror att det var vid 5-tiden som vi kröp ner i tältet och somnade.

midsommargrabbar

midsommarflickor, erica matilda jag och tove

tobbe och chrille

jag och tove
'
jag och jesper

me and people

njuter i härligt väder

tobbe käkar vår goda tårta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0